vrijdag 28 januari 2011

1 op de 3 mensen eet stiekem een candybar


1 op de 3 mensen eet stiekem een candybar
1 op de 4 voelt zich daarna vreselijk schuldig


Amsterdam, januari 2011
Onderzoek door Eat Natural wijst uit dat 30% van de mensen tussen de 12 en 60 jaar het liefst stiekem een tussendoortje eet. Als tussendoortje gaat het hier om een chocolade candybar. Nadat de candybar is verorberd heeft 1 op de 4 mensen erg last van schuldgevoel en gaat vervolgens meer bewegen. De twee belangrijkste redenen om in het geniep een candybar te eten, zijn omdat men dan meer candybars kan eten, zonder dat iemand het ziet en om er meer van te kunnen genieten.


Schuldgevoel
Uit het onderzoek blijkt ook dat het eten van een candybar voor een kwart van de mensen achteraf leidt tot schuldgevoelens. Deze gevoelens zijn het grootst bij vrouwen en hoogopgeleiden. De schuldgevoelens zijn bij 1 op de 5 mensen minder groot wanneer ze de candybar delen of tegelijkertijd eten met een vriend(in) of collega. Ook extra beweging blijkt te helpen bij het minder worden van de schuldgevoelens.




Eat Natural is een verantwoord tussendoortje dat o.a. bestaat uit gedroogd fruit, noten, honing en gepofte rijst. Sinds 2005 wordt Eat Natural voornamelijk bij natuurvoedingwinkels en sportverenigingen verkocht vanwege het glutenvrije aspect en de combinatie van noten die zorgen voor langdurige energie. Anno 2011 is Eat Natural op vele verkooppunten verkrijgbaar waaronder ook in de supermarkten. Eat Natural is verkrijgbaar in 5 verschillende smaken die zowel als single reep als in een multipack van drie repen verkrijgbaar zijn. Inmiddels worden er in Nederland jaarlijks zo’n 2.5 miljoen repen verkocht en staat ook de introductie van Eat Natural cereals gepland. Eat Natural draagt het FairFood label.

donderdag 27 januari 2011

Kylie Minogue ambassadrice Lexus CT200h



Kylie Minogue ambassadrice Lexus CT200h

Amsterdam, 27 januari 2011


Elegant, chic en helemaal van deze tijd: met deze woorden kun je zowel Kylie als de nieuwe
Lexus CT 200h goed beschrijven. Lexus kondigt dan ook met trots haar nieuwe samenwerking met de wereldster aan om de nieuwe hybride en rijk uitgevoerde hatchback te lanceren in het hart van een nieuwe doelgroep.


Kylie - een van ‘s werelds grootste popiconen - zal de introductie van de nieuwe Lexus CT 200h promoten. De nieuwe Lexus CT 200h van Kylie is helemaal op haar persoonlijke wensen afgestemd. Bovendien is Lexus de hoofdsponsor van Kylie's Aphrodite - Les Folies 2011 UK tour. Haar nieuwe tour belooft een waar visueel spektakel en technisch hoogstandje te worden, dat nog niet eerder is vertoond.


Kylie, die grote successen heeft gehad als actrice, zangeres, danseres, fotomodel en ontwerpster over haar rol in de campagne van Lexus: "Ik vind het geweldig om samen met Lexus te werken aan de lancering van hun nieuwe CT200h. Ik ben een van de weinigen die de auto al heeft gezien. Het is een stijlvolle en elegante auto".


Belinda Poole, directeur van Lexus UK, is ook blij met de samenwerking: "Kylie is de perfecte ambassadrice voor Lexus en de nieuwe Lexus CT 200h. Kylie staat symbool voor pure energie en stijl en is bijzonder geliefd bij een groot publiek. Ze zal zeker in staat zijn om juist die doelgroep te bereiken die nog niet bekend is met het merk Lexus."

dinsdag 18 januari 2011

Lexus ct200h...1 maart in Nederland





Binnenkort te bewonderen in de showroom. De nieuwste Lexus ct200h, vanaf 1 maart in Nederland. Het bewijs dat hybride auto's ook stijlvol en mooi kunnen zijn.

woensdag 5 januari 2011

Nieuwe Lexus CT 200h in de etalage van Harrods Londen



Het zijn spannende tijden voor visual merchandisers: etalages, vitrines, POS materiaal en schappen...alles moet er piekfijn uit zien om de consument over de streep te trekken.
Vooral tijdens Kerst en Oud en Nieuw is het een kunst om ervoor te zorgen dat jouw etalage of jouw ontwerp eruit springt. Warenhuizen en bijzondere boutiques sparen kosten nog moeite om op te vallen.

De Bijenkorf slaagt daar elk jaar weer in, ook tijdens de kerstperiode staan er honderden mensen stil voor de etalages van de Bij. Zelfs de pui werd in de decembermaand in de spotlights gezet. Waar eerst H&M voor een prachtige voorstelling zorgde,http://www.youtube.com/watch?v=KpjD6aznZ0o&feature=related kwam ook de Bijenkorf niet veel later met een prachtige levensechte projectie op het pand in Rotterdam. http://www.youtube.com/watch?v=i7zliW86Uso&feature=related

In het buitenland is warenhuis Harrods in Londen een prachtig voorbeeld, tijdens de kerstperiode en in de twee eerste weken van het nieuwe jaar presenteert Harrods de nieuwste Lexus CT 200h Hybrid in de etalage van het prestigieuze warenhuis.

Dit is 's werelds eerste Full Hybrid in zijn klasse. De auto is schoner, zuiniger en exclusiever dan de premium concurrentie, maar zet ook qua prijsstelling de toon. Lexus heeft de CT 200h scherp geprijsd: 28.950 euro. De Lexus CT200h komt in vier uitvoeringen en één speciale introductie uitvoering. In maart 2011 wordt de Lexus verwacht in de Nederlandse showroom.
Voor meer informatie over de Lexus CT200h: http://www.lexus.nl/








Happy New Year


zondag 5 december 2010

Flirt camp bruno banani 2010

Leer flirten met bruno banani

De meeste mensen krijgen direct een glimlach op hun gezicht als wij het over bruno banani hebben, het gesprek komt gelijk op gang. Afgelopen najaar was bruno banani al vol in de spotlights bij Benelux Next Top Model. Nu heeft dit merk een handige en ook grappige flirttraining ontwikkeld, waar 9 jonge mannen aan mee hebben gedaan. De zogenaamde flirt camp 2010 vond plaats in Ibiza in september. Er zijn verschillende uitzendingen gemaakt met de vorderingen van de finalisten. Twee Nederlandse jongens deden mee en zij beleefden de tijd van hun leven. Hieronder volgt een verslag en een introductiefilm van het initiatief van bruno banani.

Denk jij dat flirten gemakkelijk is? Echt niet! Okay, de meesten hebben genoeg zelfvertrouwen om te flirten in een chat room of via sms, maar steeds meer mensen zijn totaal vergeten hoe ze in het echt moeten flirten. Met zijn zelfbewuste geuren, zoals het nieuwe MADE FOR MEN, helpt bruno banani jonge mannen een handje. Maar ook met een uniek project voor deelnemers uit heel Europa: het bruno banani flirt camp 2010.
Via Facebook en http://www.flirt-commando.com/ hebben zich in mei en juni jonge mannen uit heel Europa voor het kamp aangemeld. Er werden negen finalisten gekozen en zij vlogen in september naar het banani flirt camp op Ibiza.
Alles wat tijdens het bruno banani flirt camp is gebeurd, zal in december 2010 online te volgen zijn. Vier weken lang ben je getuige van hun opwindende avonturen, terwijl je tegelijkertijd flink aan je eigen flirtvaardigheden werkt. Dat wordt gegarandeerd een van de meest boeiende, aansprekende en informatieve series op internet. Helemaal bruno banani! Jong, brutaal en verleidelijk.


bruno banani FLIRT CAMP 2010 – HET PROJECT
Flirten. Een verloren gegane kunst?
‘Jonge mensen flirten liever digitaal dan dat ze elkaar in de ogen kijken,’ aldus Nina Deissler, de Duitse flirtexpert die bekend is van haar boeken en van tv. ‘De meesten sturen liever een sms – die kan maximaal 160 tekens bevatten, dus dan is er weinig risico.’ Je kunt niet zien of horen hoe de ander reageert, je weet bijvoorbeeld niet of iemand bloost. Maar je kunt ook geen oogcontact of lichaamstaal gebruiken om je kansen te vergroten. Naast sms is internet voor jonge mensen het favoriete flirtmedium. Contact leggen in chat rooms en met instant messaging is nu eenmaal heel wat makkelijker dan in persoon een praatje aan te knopen met de andere sekse.
Hulp is onderweg: het bruno banani flirt camp 2010

Het begon allemaal op bekend terrein, op internet. In mei en juni meldden bruno banani fans uit heel Europa zich aan bij Facebook en de website http://www.flirt-commando.com/. Degenen die de volgende ronde haalden, moesten laten zien dat zij "flirtvaardig" en in potentie "spannend gezelschap" waren. Voor de negen door de flirtjury geselecteerde finalisten is het nu tijd om de koffers te gaan pakken. Want het gaat richting Ibiza, vergezeld door de gehele crew en door partner Neckermann Travel: partyen op de coolste stranden en in de hottest clubs.
Wat gaan ze doen?
Op het schitterende eiland Ibiza moeten de deelnemers gerichte taken uitvoeren, onder "realistische" condities. Na vijf dagen behalen de mannen hun diploma "Flirtkampioen". En als flirtambassadeurs gaan ze weer naar huis om het geleerde in praktijk te brengen.

bruno banani flirt camp 2010 – THE ONLINE SHOW
In december 2010 is het flirt camp te zien als een online tv-serie. In verschillende afleveringen kunnen de kijkers de vorderingen van de deelnemers volgen. En dit is niet alleen voor mannen.

Met deze afleveringen van flirt camp brengt bruno banani in de winter een stukje zomer. Met heel veel flirtplezier en scènes met de deelnemers waar de stoom vanaf vliegt.
Inspiratie gegarandeerd, want ook de kijkers krijgen tal van tips om beter te kunnen flirten. Precies wat ze nodig hebben, zo aan het begin van het partyseizoen! Hier vind je de afleveringen

bruno banani flirt camp 2010 – DE FLIRT PROFESSIONALS



Nina Deissler – erkend flirtcoach met Nederlandse deelnemer Timo
Nina Deissler is schrijfster en wordt beschouwd als de Duitse flirtexpert. In haar boeken, tijdens seminars en op de Duitse tv onthult "dating doctor" Nina alles over de geheimen van het flirten, over flirtgesprekjes, lichaamstaal en flirtpotentieel – ze legt uit hoe het allemaal beter kan. Tijdens het bruno banani FLIRT CAMP zal zij de presentatie voor haar rekening nemen en als belangrijkste flirtcoach optreden.

Patrick Kuan – bruno banani flirtambassadeur
Patrick Kuan, Brits model en acteur, is de Mr Cool van de bruno banani MADE FOR MEN campagne. Een karakteristieke persoonlijkheid, puur mannelijk, relaxed… Zijn charisma en verbondenheid met het merk bruno banani maken hem tot de ideale commentator en flirtcoach.

bruno banani flirt camp 2010 – FLIRTTRAINING
Het programma!
Het programma is begonnen in november. Week in week uit nieuwe afleveringen en nieuwe flirttips. Een van de geheime wapens is de geur van bruno banani MADE FOR MEN
Als de flirter eenmaal vertrouwd is met de regels en deze kan toepassen op de verschillende locaties, biedt het echte leven enorme voordelen boven het flirten online of per mobiele telefoon. Want flirters kunnen vertrouwen op hun geheime wapen: de immense power van bruno banani eau-de-toilette!
bruno banani MADE FOR MEN: een aromatische, intense fougère, een splinternieuwe geur voor coole, zelfbewuste flirters. De combinatie van fruitige, aromatische topnoten en een verleidelijke, puur manlijke basisnoot met hout- en musk accenten onderstreept nog eens hoe cool de flirt van een echte Romeo kan zijn! Bruno banani maakt hem onweerstaanbaar voor elke vrouw die zijn pas kruist. Het geheime wapen van alle Flirtkampioenen!

maandag 18 oktober 2010



SYNOPSIS
Een groot avontuur begint soms met een klein eitje, dat ontdekt tovenaar Kwark als hij in het Heksenbos een ei vindt waar geen vogel uitkomt maar een klein meisje. Een bijzonder meisje. Een miniheksje, dat hij Foeksia noemt.
Foeksia wil dolgraag net zo goed leren toveren als haar vader en is dan ook dolblij als ze naar de Heksenschool mag. Deze school wordt geleid door Juf Minuul, een Moerasheks die al meer dan vijftig jaar een oogje op Kwark heeft en die haar gevoelens dan ook niet onder stoelen of banken steekt.


Op de Miniheksenschool leert Foeksia wind maken en tovert ze met wolken. Maar doordat ze soms wat overmoedig is, gaan haar toverkunsten regelmatig ook goed fout.
Vliegend op haar handvegertje maakt Foeksia het Heksenbos onveilig en bezorgt haar nieuwbakken vader Kwark zo nu en dan een hoop kopzorgen…
Foeksia is namelijk heel nieuwsgierig naar de mensenwereld. Een wereld waar Kwark niets van moet hebben want: mensen zijn gevaarlijk!

Maar als Foeksia in het bos het mensenjongetje Tommie ziet, wint haar nieuwsgierigheid het van Kwarks goedbedoelde waarschuwingen en zoekt ze Tommie later op in de mensenstad.
Als Foeksia er dan ook nog achterkomt dat Tommie’s oom Rogier het Heksenbos wil platgooien om er een snelweg aan te leggen, zit er nog maar één ding op. Foeksia zal samen met Tommie het Heksenbos moeten redden.

LOCATIES
Veel opnamen van de film vonden plaats op verschillende locaties in het land. In het bos bij Lage Vuursche zijn de heksenschool en het huis van Kwark gebouwd. Ook veel scènes die zich afspelen in het heksenbos zijn op deze locatie opgenomen. In Ermelo zijn de scènes gedraaid die in de film de rand van het heksenwoud vormen waar bijvoorbeeld ook de wolkendraak en de scènes met de bulldozers zijn terug te zien. In Zutphen staat het huis van Tommie en ook alle stadscènes uit de film zijn hier opgenomen. In Rheenen vonden we de brug bij het huis van kwark, daar was ook de eendenvijver en de openplek. Verder werd er gedraaid in het Gemeentehuis van Den Bosch en in de filmstudio in Amsterdam. LOCATIES

REGIEVISIE
Foeksia de Miniheks is een vrolijke film geworden. Een lieve film. Een film die vrolijke gezichten en een schaterlach oplevert. Kinderen bang maken in de bioscoop is niet zo moeilijk, maar dat is niet wat ik met Foeksia wil. Ik heb drie Zoop films geregisseerd. Die waren specifiek bedoeld voor de leeftijd 8 tot 13 jaar en hadden dus spannende scènes. Maar het meest trots ben ik op de scènes in Zoop die vol voor de lach gaan: Bastiaan probeert een kip te vangen en valt. Moes heeft een insect op zijn rug en probeert er voor weg te rennen. Visuele humor met slapstick elementen. Dat vinden kinderen leuk. En ik ook. Foeksia de Miniheks leent zich daar helemaal voor.
"Waarom moeten kinderfilms al maar sneller? Is dat de moderne tijd? We gaan toch ook niet sneller voorlezen?" Op deze uitspraak van mij heb ik veel positieve reacties gekregen. Als je goede personages en een goed verhaal hebt dan hoef je niks te verdoezelen met MTV montage. En goede personages zijn er.


Paul van Loon heeft met Foeksia een personage gecreëerd dat
kinderen aanspreekt, en volwassenen ook. Want stoute Foeksia
appelleert bij ouders en grote zussen aan het kind in ons.
In de wereld van Foeksia zijn er geen volwassenen die het altijd
beter weten, of de leiding hebben. Foeksia is baas over haar eigen
wereld en ontdekt, beleeft en leert ondanks de beperkingen van haar
lengte. Het éénoudergezin van Kwark en Foeksia wilde ik vanuit het
kinderperspectief vertellen.

Het grootse avontuur was het vinden van de juiste actrice voor
Foeksia. Hierover heb ik veel contact gehad met Paul van Loon.
Aanvankelijk wilden we een jonge actrice van circa 18 tot 22 jaar
die nog voldoende kinderlijk is om een speelse Foeksia neer te
zetten. Maar al snel realiseerde ik me dat dat een veilige keuze is,
die geen bijzondere film oplevert. Wat maakt Pippi Langkous
zo goed? Juist… Pippi! Inger Nilsson was 11 toen ze die rol
speelde. Toen ik dat wist werd me duidelijk dat we op zoek moesten
naar een meisje met een aanstekelijk spelplezier. Na een lange
zoektocht vond ik Rachelle Verdel. Ze is een natuurtalent.
Bij dat woord denken we vaak dat je er niks voor hoeft te doen
en dat het acteertalent zomaar is aan komen waaien. Dat is niet
waar: de paradox is dat je pas een natuurtalent wordt genoemd als je er
heel hard voor gewerkt hebt. Alleen dan komt je talent bovendrijven.
Rachelle danst al jaren en heeft zang- en musicalles. En met al die uren
training achter de rug is ze in staat om onbevangen een scène in te gaan,
om zich werkelijk op de emotionele lading van een scène te concentreren.
Foeksia de Miniheks is de film geworden van Foeksia, Kwark en Minuul.
Dankzij Rachelle, Porgy Franssen en Annet Malherbe is de
sprookjeswereld van Paul van Loon tot leven gekomen.

Johan Nijenhuis
Regisseur Johan Nijenhuis (04-03-1968) is regisseur en producent van Foeksia de Miniheks. Nijenhuis bracht zijn vwo-tijd door in Holten, maar halverwege zijn middelbare schoolperiode ging hij als uitwisselingsstudent voor een jaar naar Los Angeles. Daar kreeg hij op de Birmingham High School training in journalistiek en filmtechniek. Vanaf 1990 regisseerde hij afleveringen van de televisieserie "Goede tijden, slechte tijden" en "Westenwind". Zijn speelfilmdebuut maakte hij met "Costa!". Na het succes van deze film en de daarop volgende televisieserie richtte hij met Alain de Levita de productiemaatschappij Nijenhuis & de Levita Film en TV op. Succesvolle TV series en films volgen. Zoals SpangaS, Zoop, Floris en vele andere. In januari 2010 stapt hij, na goed overleg, uit de productiemaatschappij NL film & TV en richtte productiebedrijf Johan Nijenhuis & Co op.
"Ik wil mooie films maken met leuke mensen. De creativiteit van de makers staat centraal", zo vat Nijenhuis de doelstelling samen van zijn gloednieuwe bedrijf. Er zijn 10 verschillende speelfilms in ontwikkeling, waarvan de eerste in 2011 opgenomen gaat worden. Twee titels zijn al bekend gemaakt: "Body Language", een dansfilm waarin 5 verschillende Nederlandse danscrews naar New York gaan. Daar komen ze voor nieuwe uitdagingen te staan als ze zonder geld en zonder hotel komen te zitten. "De Vervalser" is een episch drama over Han Van Meegeren, een bon vivant die in de jaren ’30 valse Vermeers schilderde. Toen zijn schilderijen in handen kwamen van de Nazi’s leek er geen uitweg meer
mogelijk.

BOEK: PAUL VAN LOON
Paul van Loon (17-04- 1955) is de geestelijk vader van Foeksia de Miniheks. Hij is een van Nederlands populairste kinderboekenauteurs. Hij schreef ruim honderd boeken om voor te lezen en zelf te lezen (zie www.paulvanloon.nl).Twintig titels werden getipt en tien bekroond door de Nederlandse Kinderjury, waaronder zijn Kinderboekenweekgeschenk Lycdrop.
De Volkskrant schreef in mei 2010: ‘Een van de best bewaarde geheimen van het kinderboekenvak is dat Paul van Loon een uitstekende schrijver is.’ Sinds zijn debuut Boven op Tante Agaat hebben miljoenen kinderen van zijn boeken genoten, vooral van Dolfje Weerwolfje en De Griezelbus.

De boeken zijn vertaald in Engeland, Duitsland, Spanje, Italië, Denemarken, Zweden, China, Japan en Korea. De Dolfje Weerwolfje Club (www.dolfjeweerwolfje.nl) heeft ruim tienduizend leden en een eigen Dolfje Weerwolfje Tijdschrift.
Na het succes van de musical Dolfje Weerwolfje brengt Theater Terra opnieuw een musical op de planken: Nieuwe avonturen van Dolfje Weerwolfje.
In 2006 trok de film De Griezelbus meer dan 225.000 bezoekers naar de bioscopen. Voor 2011 staan de film Dolfje Weerwolfje en de nieuwe Eftelingattractie Raveleijn gepland. Maar eerst Foeksia de Miniheks!