Het zijn spannende tijden voor visual merchandisers: etalages, vitrines, POS materiaal en schappen...alles moet er piekfijn uit zien om de consument over de streep te trekken.
Vooral tijdens Kerst en Oud en Nieuw is het een kunst om ervoor te zorgen dat jouw etalage of jouw ontwerp eruit springt. Warenhuizen en bijzondere boutiques sparen kosten nog moeite om op te vallen.
De Bijenkorf slaagt daar elk jaar weer in, ook tijdens de kerstperiode staan er honderden mensen stil voor de etalages van de Bij. Zelfs de pui werd in de decembermaand in de spotlights gezet. Waar eerst H&M voor een prachtige voorstelling zorgde,http://www.youtube.com/watch?v=KpjD6aznZ0o&feature=related kwam ook de Bijenkorf niet veel later met een prachtige levensechte projectie op het pand in Rotterdam. http://www.youtube.com/watch?v=i7zliW86Uso&feature=related
In het buitenland is warenhuis Harrods in Londen een prachtig voorbeeld, tijdens de kerstperiode en in de twee eerste weken van het nieuwe jaar presenteert Harrods de nieuwste Lexus CT 200h Hybrid in de etalage van het prestigieuze warenhuis.
Dit is 's werelds eerste Full Hybrid in zijn klasse. De auto is schoner, zuiniger en exclusiever dan de premium concurrentie, maar zet ook qua prijsstelling de toon. Lexus heeft de CT 200h scherp geprijsd: 28.950 euro. De Lexus CT200h komt in vier uitvoeringen en één speciale introductie uitvoering. In maart 2011 wordt de Lexus verwacht in de Nederlandse showroom.
Voor meer informatie over de Lexus CT200h: http://www.lexus.nl/
Geen opmerkingen:
Een reactie posten