zaterdag 5 juni 2010

Gucci by Gucci Sport Pour Homme

Heerlijke nieuwe mannengeur van Gucci:
Gucci by Gucci Sport Pour Homme



In de wereldwijde reclamecampagen speelt James Franco de hoofdrol. Inez van Lamsweerde en Vinoodh Matadin schoten de campagne in Cannes onder leiding van Gucci's creatief directeur Frida Giannini.


vrijdag 19 maart 2010

St Patrick's day: Ierse whisky meester daagt de wereld uit


Met een knipoog naar St Patrick's Day aanstaande woensdag geeft de Master Distiller van Ierse whiskey distilleerderij Bushmills, Colum Egan, het startsein voor een unieke actie. Hij biedt namelijk iedereen, wereldwijd, de kans om gedurende dertig dagen kennis te maken met zijn leven in Bushmills. Eén persoon gaat dertig dagen doorbrengen in het hart van de regio en gemeenschap, die in 1608 een vergunning in de wacht sleepte om drank te stoken.

Eén persoon moet Colum kunnen bewijzen dat hij of zij geschikt is om ‘Make it at Bushmills’ te winnen.. Na dertig dagen in de distilleerderij is die persoon dan de eerste buitenstaander ooit met zijn of haar eigen Bushmills Irish Whiskey blend.

In die dertig dagen maakt de winnaar kennis met de schitterende Ierse noordkust en het allerbeste van Bushmills; van de geheimen van het maken van de beste Ierse whiskey tot en met de unieke persoonlijkheid van het Bushmills dorp en het avontuur dat de regio kenmerkt.

Colum Egan: “De afgelopen vierhonderd jaar hebben we geleerd hoe we goede whiskey moeten maken en hoe we van die whiskey kunnen genieten! Dit is voor iedereen een geweldige kans om kennis te maken met Bushmills Irish Whiskey en het reilen en zeilen in onze distilleerderij. Bushmills is een speciale plaats met speciale mensen. Wij willen laten zien wat Bushmills en de noordkust van Ierland te bieden hebben en geven de winnaar de kans om zijn of haar eigen Bushmills Irish Whiskey Blend te maken.”

De wereldwijde zoektocht naar iemand die het ‘het kan maken in Bushmills’ biedt mensen de kans om zich online in te schrijven via de Facebook-pagina van Bushmills. Eén persoon per land zal naar de finale gaan om zich te bewijzen tijdens een ‘Bushcamp’. De winnaar kan rekenen op 5000 pond zakgeld en een verblijf van dertig dagen in Ierland in een luxueus penthouse, alle onkosten vergoed.

Heb jij het karakter om ‘het te maken in Bushmills’? Schrijf je dan in op facebook.com/bushmills1608

dinsdag 9 maart 2010

Super! Wie wil hem niet?


Een half jaar geleden kwam een van onze stylisten enthousiast naar binnen rennen: 'ik heb een nieuwe scooter!' We deden de ramen open en daar stond ie, de Super. Een waanzinnig gaaf ding, en we hadden nog nooit zo'n exemplaar gezien. Gelijk naar buiten en om de beurten erop...Al snel bleek dat het het enige exemplaar in Nederland was. Nog leuker! En de man van de styliste ging er een aantal importeren. Het importeren en het hele goedkeuringstraject via RDW duurde even maar het is gelukt. Ze zijn inmiddels te koop in Nederland. En wij hebben er binnenkort twee! Nieuwsgierig geworden? Kom maar langs en kom een proefrit maken.

zondag 20 december 2009

DC: 1 jaar onderweg



Op 1 december 2008 begon het avontuur op de Paulus Potterstraat 30.

Dijksman Communicatie of DC (DIESIE) als we de telefoon opnemen. Een eigen communicatiebureau met als specialiteit: Public Relations. Pijn in mijn buik had ik ervan, slecht slapen en hoofdpijn. Het voelde alsof ik van ijsschots op ijsschots sprong in een ijskoude zee. Alles was spekglad en levensgevaarlijk. Geen zicht op land en het kon alle kanten op gaan. Brrrrr! Toen ik een paar weken geleden Wipeout bij RTL zag, moest ik er aan denken. Het springen op glibberige blokken binnen een tijdslimiet. En dezelfde avond bij Discovery een reportage van Greenpeace.


Een schip van Greenpeace liep vast tussen de ijsschotsen, op weg naar de blokkade van Japanse walvisvaarders. Midden op een woeste zee met metershoge golven besloot de kapitein van Greenpeace om te schuilen achter een wand van ijs, daarachter was de zee iets rustiger en kon de bemanning weer op adem komen. Na een paar uur bleek dat hij de verkeerde beslissing had genomen en zat hij vast tussen ijsblokken die door de wind met een noodvaart zijn kant op dreven. Hij moest in beweging blijven om niet vermorzeld te worden door de druk van het ijs. Het schip was eigenlijk niet gemaakt voor een winterse achtervolging. Toch kreeg de kapitein het voor elkaar om weer achteruit terug te varen, de verf vloog met veel herrie van de romp, het geluid ging door merg en been. Maar het schip is gered.

En iets meer dan een jaar na de oprichting voel ik me ook meer op mijn gemak, natuurlijk zijn er nog steeds wiebelende ijsblokken, alleen die zijn niet meer zo klein en we glijden er niet zo makkelijk van af. Ik werk inmiddels met twee PR-kanjers: Kiki en Emily, die flexibel en stressbestendig zijn. Met veel humor blijven we overeind, en het kantoor lijkt soms wel een café waar stylisten, journalisten, BN’ers, klanten en koeriers blijven hangen. Het enthousiasme en de energie werken aanstekelijk, we worden om de haverklap gebeld door nieuwe klanten die vragen of ze alsjeblieft langs mogen komen. Het is echt de omgekeerde wereld.

Maar eerlijk is eerlijk, zonder hulp van Roy, Govert (Triplinq), Bart&Nico+Toh van Lateral, mijn ouders en mijn vrienden was dit nooit gelukt. En dat gaan we binnenkort vieren!

maandag 7 december 2009

Lacoste Love of Pink

The fragrance for women who love Lacoste. Christoph Lemaire, designer describes the Lacoste style: relaxed elegance. So for all men who like to surprise their girlfriends/wives/lovers:
buy Love of Pink!



Sienna Miller for BOSS Orange

A couple of months ago, we had the pleasure to meet Sienna Miller in Londen at Covent Garden. She is down to earth, has humor, and is really gorgeous. The video really reflects the way she is.

And for real Sienna fans check out this video: why Sienna Miller for BOSS Orange?

maandag 9 november 2009

Bacardi schiet raak



Nieuwste commercial van Bacardi, campagne Spirit of Bacardi, doet precies wat hij moet doen. Wie gaat er mee?